Zaman: 25 May 2017 04:12






Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver Sayfaya git Önceki  1 ... 510, 511, 512, 513, 514, 515  Sonraki
 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: ATAC - Ataç İnşaat Hisse Senedi Yorumları
Yeni mesajGönderilme zamanı: 31 Oca 2015 22:32 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 09 May 2012 00:05
Mesajlar: 1194
Meslek: Ekonometri

arkadaşlar son durum itibari ile bi rivayete gore antalya kolejinin icradan satışının iş bankası müdahalesi ile durduruldugu
şirketin ihtiyati tedbir aldıgı şirkete kayyum atanacagı şubat sonu itibari ile gk yapılavagı ve akabinde anteksin iş başı yapılacagı gibi haberler var şimdi ben bişey yapmak istiyorum diyen arakadaşlardan ricam spk dan son durumlar itibari ile bilgi edinme başvurusu yapmalarıdır bunların resmi açıklamayla yapılması iyidir olayın ciddiyetini goruruz lütfen bunu yapalım magduriyetinizide her daim hatırlatınki belki bişiler olur tavsiyedir


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: ATAC - Ataç İnşaat Hisse Senedi Yorumları
Yeni mesajGönderilme zamanı: 04 Şub 2015 18:52 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 09 May 2012 00:05
Mesajlar: 1194
Meslek: Ekonometri

http://www.spk.gov.tr/apps/ofd/OzelDuru ... eader=null hayırlı olsun arkadaşalar bekledigimiz haberler inmeye başladı daha iyilerini gormek dilegiyle


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: ATAC - Ataç İnşaat Hisse Senedi Yorumları
Yeni mesajGönderilme zamanı: 07 Şub 2015 00:48 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 11 Haz 2014 22:43
Mesajlar: 56
Meslek: Belirtmedi

Öner Şen beyin açıklaması bu yönde Allah Yar ve Yardımcımız olsun

Katılmak isteyen arkadaşlar olursa tam tarihi paylaşacağım açıklandığında inşallah...

https://www.facebook.com/groups/773915756007844/
Resim


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: ATAC - Ataç İnşaat Hisse Senedi Yorumları
Yeni mesajGönderilme zamanı: 07 Şub 2015 00:59 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 07 Tem 2014 11:17
Mesajlar: 247
Meslek: Otel İşletmeciliği

antalyada yaşadığım için yapılacak olan genel kurula katılmayı düşünüyorum, elimde hisse çok ama maliyetim düşük olduğu için kendimce bir anlamı yok, ama birilerine yardımcı olabilmek adına katılmak istiyorum.ne yapabilirim sizler adına


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: ATAC - Ataç İnşaat Hisse Senedi Yorumları
Yeni mesajGönderilme zamanı: 07 Şub 2015 01:27 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 27 Ara 2011 23:43
Mesajlar: 793
Meslek: Diğer

Antalyalı hemsehırlım

Bu atacdan benım bır sıfır araba alacagım var
Her ne kadar bozukduzenle tatlu sert atıssanızda ıyı bır arkadasdır benım nezdımde kendısı.
telefonla tanısma ve iştişare fırsatımız oldu bu dusuncelerımın temelı buna dayalıdır
Ikı aydır gorusmesek de bu atac konusundakı bılgı bırıkımııne ıtımadım tam belırtmek ısterım
Obur yandan ozel yasantımdakı bazı sorunlardan oturu atacdakı alacagım ucuncu dorduncu plana dustu
Ne forumları ne sosyal medyayı takıp edemedım
Ama sımdı okudugum kadarıyla yasadıgım sehırde bır mahkeme olcakmıs
Ben bu mahkemeye mutlak suretle katılacagım
Gelecek olan ortak ve forumdasların tamamını evımde agırlama ımkanım bulunmamakla bırlıkte gece konaklamak ısteyenlere elımdn geldıgı olcude yardımcı olmaya calısacagım
Ayrıca konuya ılıskın devlet neZdınde gırısımde bulunan paydaslardan bırısıyım konuya hernekadar haysıyetle egulememıs olsamda benım ıcın onemlıdır
Senın aracılıgınla tum ortaklarımı ve formdaslarımı sevgıyle selamlıyor yakın surecte gorusmek ıuzere kalın saglıcakla dıyorum


En son berkowski tarafından 07 Şub 2015 13:01 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: ATAC - Ataç İnşaat Hisse Senedi Yorumları
Yeni mesajGönderilme zamanı: 07 Şub 2015 01:35 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 09 May 2012 00:05
Mesajlar: 1194
Meslek: Ekonometri

üstat müsait oldugunda bi telefonlaşalım bişiler solıcem sana


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: ATAC - Ataç İnşaat Hisse Senedi Yorumları
Yeni mesajGönderilme zamanı: 07 Şub 2015 01:39 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 27 Ara 2011 23:43
Mesajlar: 793
Meslek: Diğer

Suan sırf bu atac hıssesıne ılıskın olarak kullandım ıletısım kanalı yanımda degıl dısardayım
Yarın saat 11:30 da oglanın macı esnasında senı rahatsız edecegım
Yarın gorusmek uzere kal saglıcakla


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: ATAC - Ataç İnşaat Hisse Senedi Yorumları
Yeni mesajGönderilme zamanı: 07 Şub 2015 23:09 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 27 Ara 2011 23:43
Mesajlar: 793
Meslek: Diğer

Bozuk duzen kardesım senınle bugun telefonda gorustugumuz uzere Allah nasıp ederse atacın antalyada gerceklesek genel kuruluna kesın katılmamız ıcap eder.Oy kullanıp hakkımızı sonuna kadar korumamız sarttır.
Allah yar ve yardımcımız olsun Insallah


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: ATAC - Ataç İnşaat Hisse Senedi Yorumları
Yeni mesajGönderilme zamanı: 07 Şub 2015 23:11 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 09 May 2012 00:05
Mesajlar: 1194
Meslek: Ekonometri

eyvallah ustat hayırlısı olsun diyelim


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: ATAC - Ataç İnşaat Hisse Senedi Yorumları
Yeni mesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2015 16:45 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 13 Mar 2014 15:45
Mesajlar: 2335
Meslek: Belirtmedi

Bilançosunu özkaynaklar eksi olmadığı halde patronlar şirkete sahip çıkmamışlar.benim anladığım bu.nedeni kendi istediklerini almış olmalarını? Şirket ne olursa olsun farketmez anlayışı mi? Bunun yerine hem yükümlülüklerini ittire kaktıra yapsalar ve istediklerinde alsalar iyi olurdu.. Şirketi kurtarmakla uğraşmak istettirme çabasına giriniz.. Şirketin hissedar yapısını bilmiyorum ama şirket le daha önce ilgilenen ve hisseleri yüksek oranda olan patronla temasa geçmeniz gerekir.. Bunun için sadece bir kişiye yükle meyin.. Burdan tüm hissedar köyler birleşsinler. Belli bir yüzdelik ulaştığında güc olur.. Yani aranızdaki temsilci atıyorum 5 milyon lot hisseye sahip hissederler adına Sayın patron sizle konuşuyorum der.. Ha şimdi bundan bişey çıkmaz diye birşey yok. Patronun az çok niyeti varsa kurtarmaya veya niyeti olmasa bile sunacağınız öneri fikrini değiştirebilir... Bir ekip oluşturun, bilançolar anlayan, şirket yönetiminden ve risk yönetiminden anlayan, çözüm önerileri getiren ve en önemlisi bu çözümle patrona gidip konuşmayı yapacak ikna kabiliyeti yüksek bi arkadaş... Neticede kurtulması için çözüm bulmanız gerekir.. Yahu bana sanane kardeşim sen kimsin diyebilirsiniz? Ben mangoya benzer durumlar yaşadım.. Genel kurulda çoğunluğun sağlanması için bi arkadaşa vekalet almak için adeta hissedar lara yalvar dım...kendimce başarılıydı oldum.. Bir kısım arkadaş vekalet verdi, bir kısım arkadaş ise kendisi katıldı... En sonunda tahta açıldı.. Millet zararda etse az çok malını kurtardı... Hem şirket yönetici ve çalışanları ile irtibatını olur... Bazı şeyleri daha önce bilirsiniz..şu an durum hangi aşamada bilmiyorum ama bi arkadaş durum tespiti yapar ise düşüncelerimi aktarabilirim.


Çevrimdışı
 Profil  
 

Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver Sayfaya git Önceki  1 ... 510, 511, 512, 513, 514, 515  Sonraki


 Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir



Geçiş yap:  
Uyarı : Bu sitede tüm içeriği üyelerimiz oluşturmaktadır.5651 sayılı yasa gereği hukuki sorumluluk içeriği oluşturan üyemize aittir.Hukuka aykırı bir içerik gördüyseniz
ya da herhangi bir üyenin içeriği nedeniyle haklarınızın ihlal edildiğini düşünüyorsanız borsayorumu@borsayorumu.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.