Zaman: 25 Mar 2017 02:52






Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz. Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
 

En beğendiğim yorumcu
Canlı borsa 25%  25%  [ 60 ]
Mr.Guess 22%  22%  [ 54 ]
Business 17%  17%  [ 41 ]
Aksungur84 16%  16%  [ 39 ]
Doğanay 4%  4%  [ 10 ]
Poker Face 6%  6%  [ 14 ]
Rsimacd 2%  2%  [ 4 ]
Baybay0303 2%  2%  [ 6 ]
Sezokara 5%  5%  [ 13 ]
Toplam oy : 241
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: En beğenilen yorumcu anketi..
Yeni mesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2010 21:20 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 03 Kas 2009 23:27
Mesajlar: 825

alpati24 yazdı:
çok gereksiz.



aynen..nasıl derler i agree with you :)(katılıyorum)

bu arada benim yorumlarımı beğenen yada beğenmeyen oy falan vermesin yaw..illa verecekseniz business..benim oyum business e..yönetim bilir..:)

ben zaten burdaki yorumlara göre takılmıom...


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: En beğenilen yorumcu anketi..
Yeni mesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2010 21:42 
Mesaj Panosu Yöneticisi
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 27 Oca 2009 00:55
Mesajlar: 404

Arkadaşlar bu yarışma falan değil...Burada sabit başlıkları olan arkadaşların bir takıne oldu ki olacak yani...Bunu sayfa açan herkese veremeyeğimize göre arasından beş tane secelim diye yanii..Çünkü kısa bir süre sonra herkesin sayfa açmamasını sağlamamız lazım.Yorumlarını sabit hisse başlıklarına yazması lazım..Burada birinci olan arkadaş en iyi borsacıdır diye bir şey yok.Belkide kendisi zarardadır...Sonunca kardadır..


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: En beğenilen yorumcu anketi..
Yeni mesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2010 22:04 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 27 Ara 2009 21:22
Mesajlar: 302

evet.bu mantıklı.bi süre sonra herkes kendi adına sayfa açabilir.bunu engellemek gerek.sayın borsa yorumu naçizane fikrim sitemizin temel,teknik ve bilanço analizi konusunda gerçekten bilgili arkadaşlara ihtiyacı var.5 kişinin 3 üçünü bu konularda uzman arkadaşlara ayıralım.bu arkadaşları seçmek sizin işiniz.öyle 3 kişi seçelim ki bize bu konularda grafikler, göstergeler vs.eşliğinde ışık tutabilsin.sadece bi fikir işte.


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: En beğenilen yorumcu anketi..
Yeni mesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2010 14:29 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 05 Şub 2010 23:26
Mesajlar: 766
Konum: BEYİN, DUYDUĞUNU DOĞRU KABUL EDER. Mesajlarınızla başkalarını etkileyebileceğinizi unutmayın.
Meslek: İnşaat Mühendisliği

Arkadaşlar merhaba,
Anasayfadaki son mesaj sayısının artırılmasını öneriyorum. Bazen 10 dakika içinde mesaj kayboluyor. 30 satıra kadar veya son 1 saat içerisindeki mesajlar gibi kriterler getirilerek son mesajların daha uzun kalmasını talep ediyorum. Bana katılan varsa lütfen buraya yazın. Çoğu mesaj ben okumadan kayboluyor.


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: En beğenilen yorumcu anketi..
Yeni mesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2010 14:54 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 26 Oca 2010 18:47
Mesajlar: 3

aksungur84


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: En beğenilen yorumcu anketi..
Yeni mesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2010 18:54 
Mesaj Panosu Yöneticisi
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 27 Oca 2009 00:55
Mesajlar: 404

mesajlar nasıl kayboluyor.Delik mii var site de... :shock:


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: En beğenilen yorumcu anketi..
Yeni mesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2010 18:59 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 14 Oca 2010 17:05
Mesajlar: 64

istanbul yazdı:
borsayorumu yazdı:
mesajlar nasıl kayboluyor.Delik mii var site de... :shock:

:lol:



:)


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: En beğenilen yorumcu anketi..
Yeni mesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2010 19:14 
Mesaj Panosu Yöneticisi
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 27 Oca 2009 00:55
Mesajlar: 404

doganay yazdı:
Arkadaşlar merhaba,
Anasayfadaki son mesaj sayısının artırılmasını öneriyorum. Bazen 10 dakika içinde mesaj kayboluyor. 30 satıra kadar veya son 1 saat içerisindeki mesajlar gibi kriterler getirilerek son mesajların daha uzun kalmasını talep ediyorum. Bana katılan varsa lütfen buraya yazın. Çoğu mesaj ben okumadan kayboluyor.



http://www.borsayorumu.com/search.php?search_id=newposts


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: En beğenilen yorumcu anketi..
Yeni mesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2010 19:14 
Mesaj Panosu Yöneticisi
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 27 Oca 2009 00:55
Mesajlar: 404

borsayorumu yazdı:
doganay yazdı:
Arkadaşlar merhaba,
Anasayfadaki son mesaj sayısının artırılmasını öneriyorum. Bazen 10 dakika içinde mesaj kayboluyor. 30 satıra kadar veya son 1 saat içerisindeki mesajlar gibi kriterler getirilerek son mesajların daha uzun kalmasını talep ediyorum. Bana katılan varsa lütfen buraya yazın. Çoğu mesaj ben okumadan kayboluyor.



http://www.borsayorumu.com/search.php?search_id=newposts


Yani sağ üstte yeni mesajlar....


Çevrimdışı
 Profil  
 Mesaj Başlığı: Re: En beğenilen yorumcu anketi..
Yeni mesajGönderilme zamanı: 18 Şub 2010 22:36 
Kullanıcı avatarı
Kayıt: 05 Şub 2010 23:26
Mesajlar: 766
Konum: BEYİN, DUYDUĞUNU DOĞRU KABUL EDER. Mesajlarınızla başkalarını etkileyebileceğinizi unutmayın.
Meslek: İnşaat Mühendisliği

Teşekkürler Borsayorumu.
Yeni gördüm


Çevrimdışı
 Profil  
 

Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz. Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki


 Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir



Geçiş yap:  
Uyarı : Bu sitede tüm içeriği üyelerimiz oluşturmaktadır.5651 sayılı yasa gereği hukuki sorumluluk içeriği oluşturan üyemize aittir.Hukuka aykırı bir içerik gördüyseniz
ya da herhangi bir üyenin içeriği nedeniyle haklarınızın ihlal edildiğini düşünüyorsanız borsayorumu@borsayorumu.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.